Školní výlet 2. B a 3. A do Pasek nad Jizerou (17. - 19. 6. 2019)

20 červen 2019

Kvůli zpoždění autobusu nastala v pondělí změna trasy do Pasek nad Jizerou. Proto jsme si dlouhou cestu z Harrachova zpestřili cachtáním v Jizeře.

Po 12 kilometrové túře jsme dorazili na chalupu, kde na nás čekala Leonka a odvedla nás k místnímu bazénku. Druhý den bylo na programu dopolední koupání a po dobrém obědě jsme vyrazili na odpolední výlet na Štěpánku. Večer se opékali vuřty a během toho nám děti předvedly připravené scénky a písně. Ráno po snídani jsme se pěšky vypravili na autobus a dojeli zpět do Rychnova. Počasí nám přálo, tak jsme si výlet báječně užili.

Mgr. Šárka Levová, Mgr. Zuzana Mužáková a paní školnice Leona Mikásková

Nejnovější články

Dne 5. 11. 2019 se výběr dívek 4. – 5. ročníku zúčastnil okresního kola Poháru základních škol ve florbalu, které se
Dne 4. 11. 2019 se výběr chlapců 2. – 5. ročníku zúčastnil turnaje 1. Jablonecké školní ligy v miniházené, který se
Již o letních prázdninách jsem třídu 4. A přihlásila do programu České spořitelny - Abeceda peněz
Ve čtvrtek 24. 10. 2019 žáci 3. A navštívili místní knihovnu – někteří do knihovny chodí pravidelně, pro jiné je
Ve středu 23. 10. se družina vypravila na stráň nad Rychnovem pouštět draky. Počasí přálo, draci létali a děti si
Psát měsíční zprávy o dění ve škole je jako odstřihávat metr do konce školního roku. Říjen možná utekl ještě rychleji
Máme za sebou úvodní měsíc kroužku nazvaného Šikulové. Ač z různých tříd, už jsme se seznámili a krásně sehráli.
Čtvrťáci se v říjnu vydali do jabloneckého Ekocentra, tentokrát se zúčastnili programu Mikrosvět rostliny. Žáci si
Dne 22. 10. 2019 se výběr chlapců 6. – 9. ročníku zúčastnil základního kola ve florbalu, které se uskutečnilo v Městské
Dne 18. 10. 2019 se výběr žáků ze 6. – 9. ročníku zúčastnil základního kola ve futsalu, které se uskutečnilo v městské
Blíží se 30. výročí sametové revoluce, okamžiku, který nadefinoval naši přítomnost, události, která je pro někoho
V pátek 25. října, v den ředitelského volna, se 42 dětí z 1. stupně ZŠ vydalo vlakem do Technického muzea v Liberci.

Kontakty

Základní škola a Mateřská škola, Rychnov u Jablonce nad Nisou, příspěvková organizace